Poštovani autori, članovi Sokoja,
Imajući u vidu vanrednu situaciju u kojoj se našla naša zemlja, ali i ceo svet u borbi sa pandemijom korona virusa, imajući takođe u vidu moguće i povećane probleme vas autora, naših članova, posebno finansijske prirode, izazvane nemogućnošću da se radi i zaradi, ali i povećanom potrošnjom i izdacima za osnovne namirnice, lekove i posebno sredstva za borbu protiv korona virusa, Upravni odbor Sokoja je doneo Odluku i dopunio Pravilnik o socijalnim davanjima, te na taj način otvorio mogućnost za dodatnu pomoć autorima u ovoj situaciji. Odluku UO i dopunu Pravilnika možete pogledati ovde (ODLUKA I PRAVILNIK)
Namera je da se ovim dopunama, osim već utvrđenih slučajeva socijalnih potreba autora (zdravstvena i egzistencijalna ugroženost), kao dodatni slučaj reguliše i nastupanje određenog vanrednog događaja (kao što je u ovom slučaju vanredno stanje izazvano pandemijom korona virusa), te posebni uslovi za dobijanje jednokratne pomoći, kao načina prevazilaženja problema izazvanih takvim vanrednim događajem.
Upravo zbog takve povećane ugroženosti naših članova, Upravni odbor je odlučio da se cenzus u primljenim tantijemama, samo za ovu situaciju podigne na 500.000,00 dinara (uplate po svim osnovama) uzimajući u obzir period poslednjih dvanaest meseci, računajući od meseca koji je prethodio mesecu u kome je podneta molba, kao i da se ova vrsta pomoći odnosi na stvarno ugrožene autore, one koji su nezaposleni, samostalni umetnici, penzioneri sa penzijom ne većom od 32.000,00 dinara i na one koji nisu preduzetnici ili vlasnici privrednog subjekta.
Oni članovi, koji se nalaze u ovim kategorijama, a imaju potrebu za ovom fiksnom pomoći u iznosu od 24.000,00 dinara, potrebno je da se obrate Stručnoj službi Sokoja, zbog trenutnih okolnosti slanjem isključivo molbe na mail adresu: pomoc.autorima@sokoj.rs sa decidiranom izjavom da im je pomoć potrebna, kao i izjavom da spadaju u kategoriju ugroženih, predviđenu Pravilnikom. U skladu sa dopunjenim Pravilnikom, potrebne dokaze o ovakvom svom statusu autori koji su podneli molbu moraju da dostave Stručnoj službi Sokoja kada vanredni događaj prestane, u ovom slučaju odmah po prestanku vanrednog stanja, a najdalje u roku od 90 dana od dana njegovog prestanka.
Po prijemu molbe, u što kraćem roku i po hitnom postupku, Stručna služba će izvršiti isplatu ovog iznosa, na račun autora, koji se vodi u evidenciji Sokoja.
Kako bismo unapredili svoje poslovanje, a našim korisnicima omogućili kvalitetniju uslugu i pouzdanog partnera implementirali smo sistem menadžmenta kvalitetom prema zahtevima standarda ISO 9001:2015 i sistem menadžmenta bezbednošću informacija u skladu sa standardom ISO/IEC 27001:2013.